Arrangementer i 2020

Så lykkedes det at afholde et enkelt arrangement i 2020. Alle årets præmiemodtagere var inviteret til kaffe og kage i klubhuset på en råkold søndag eftermiddag. 24 personer mødte op, og havde et par hyggelige timer sammen. Ved borddækningen var der taget hensyn til Corona-restriktionerne med en stols afstand, og ægtefæller/partnere overfor hinanden. Sprit til hænderne, ikke halsen, var strategisk anbragt forskellige steder.

Vores formand Inge Olsen guidede os igennem en flot ceremoni, Christian T. Jacobsen der er formand for Havebedømmelsen, forklarede om det sindrige system der ligger bag præmieringsrækken. Preben Sørensen, kredsformand beklagede at der i år ikke var mulighed for at afholde den vanlige kredsfest, men roste bestyrelsen for initiativet med denne lille fest.
Efter endt præmieoverrækkelse, gik snakken, om ikke til den lyse morgen, så dog et par timers tid.

Alle personer på de følgende billeder har givet tilladelse til at de bliver offentliggjort her på siden og annonceret på vores Facebookside.

Følg os på Facebook