Ny hjemmeside i moderne design

Kære kolonister.

2017 er året hvor vi gik i luften med en ny hjemmeside-version.

Hjemmesider er efterhånden blevet et medie der er statisk. Det vil sige, at de oplysninger der ligger her, er faste informationer. For eksempel er det et rigtig godt opslagsværk, hvis man er i tvivl om ordensregler, lokalplan eller ønsker at se de nyeste billeder fra det seneste arrangement.

Vi har to andre vigtige informationskilder, som i mine øjne er lige så vigtige.

Vores nyhedsbrev og vores Facebook-profil.

Det er via disse medier I informeres om nye tiltag. Det er her, I bliver mindet om kommende arrangementer, og det er med stolthed at vi kan fortælle, at der i vores koloni kun er 5 haver der er uden internetopkobling.

Jeg vil specielt anbefale de medlemmer, der ikke endnu har "synes godt om" vores facebook side, at gøre det. Facebook er, i denne sammenhæng, at sammenligne med en dynamisk opslagstavle, hvor I kan modtage vigtige informationer om vores forening på et splitsekund. Det var f.eks tilfældet i foråret 2016, da der var problemer med åbning af vand i enkelte haver.

Tag vel imod 2017 udgaven, og hold jer endelig ikke tilbage med konstruktiv kritik. Fortæl hvis I mangler noget, eller har svært ved at finde bestemte oplysninger. Det er jeres hjemmeside, så det er vigtigt at I føler jer hjemme der.

Vi ses ♥♥♥

Eva T. Jacobsen webmaster